miercuri, 11 februarie 2015

„Time out” pentru jucarii


In pragul sarbatorilor de iarna, care tocmai au trecut, am facut o descoperire extraordinara. Am gasit o metoda prin care o pot face pe fetita mea de doar un an si 4 luni sa redescopere jucariile pe care deja le are de ceva timp si fata de care si-a pierdut interesul.


Avand in vedere ca am fost nevoita sa fac cateva modificari prin casa pentru a face loc bradutului de Craciun, am mutat o parte dintre jucariile ei intr-un loc diferit la care ea nu avea acces atunci, situatia s-a schimbat -acum reuseste sa se strecoare si acolo.

Si uite asa a avut o perioada de o luna, nu o perioada foarte mare de timp, in care nu a avut in raza ei de actiune multe dintre jucariile pe care oricum nu le mai aprecia la fel de mult. In momentul in care am scos din „ascunzatoare” cutia cu formele geometrice s-a bucurat enorm si, surpriza…  a potrivit toatele formele exact la locul lor, ceea ce nu se mai intamplase pana atunci. Fiecare jucarie reintrodusa in joc a fost apreciata mai mult decat ma asteptam si micuta mea a fost captivata de vechile jucarii din nou, ceea ce a tinut-o ocupata pentru o perioada de timp.

Acum facem acelasi lucru cu cartile pe care le are, sa vedem daca in momentul in care le va redescoperi dupa o perioada de timp va mai sti sa arate fiecare animal din poze, si de ce nu, poate le va si imita si pe cele neimitate pana acum.

Cred ca ar mai fi cateva metode de „improspatare” a jucariilor vechi, insa eu nu le-am pus in practica, dar sigur voi fi nevoita cat de curand sa apelez si la acestea. Ar putea fi pictate unele jucarii care sunt din lemn sau plastic, puteti sa le pictati impreuna si totul poate fi si mai distractiv, sau pentru jucariile din plus sau papusi se pot face hainute noi folosind unele haine uzate ce nu mai pot fi imbracate.

Nu trebuie decat sa iti folosesti imaginatia si „parcul” de jucarii poate fi reinnoit si poate fi si distractiv cand faci acest lucru.



Asa ca, nu mai sta pe ganduri si... hai la joaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu