duminică, 1 martie 2015

1 Martie

Inca de cand avea fetita mea doar cateva luni am inceput sa caut cea mai buna metoda prin care sa ii transmit obiceiurile, trairile si semnificatia fiecarei sarbatori. Si cum altfel decat prin activitati creative care sa ii trezeasca interesul si care sa o ajute sa isi aminteasca mai usor istorisirile mele despre importanta zilelor de sarbatoare.

Pentru 1 Martie, am programat o iesire in parc, unde avem spatiul necesar de alergat, plimbat si explorat tot ce iese in cale. Avand in vedere ca este destul de mica si inca nu stie absolut nimic despre anotimpuri, este momentul sa ii povestim despre schimbarile care incep sa apara in natura si despre frumusetea acestui anotimp care aduce pofta de viata  in suflete noastre.
  

Timpul petrecut in casa trebuie sa fie la fel de distractiv, avem planse de colorat sau pictat –in functie de ce prefera ea, o sa facem snururi de martisor, pe care trebuie sa le  purtam 12 zile conform legendei si nu in ultimul rand avem si  povestea cu semnificatia zilei de 1 Martie spusa inainte de somnul de pranz. Pentru inspiratie am folosit internetul si am gasit o legenda interesanta despre cum Soarele a fost furat de un zmeu rau, in finalul legendei soarele este eliberat de un tanar voinic, iar snurul alb cu rosu reprezinta sangele voinicului pe zapada alba, care semnifica readucerea la viata a naturii, in rest voi da frau liber imaginatiei.


Cam asa arata, in viuziunea mea, o zi de 1 Martie reusita. 

O primavara minunata va doresc!
 

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu