duminică, 8 martie 2015

Si pentru ca este 8 Martie...

Pentru ca azi este 8 Martie, am ales sa nu vorbesc despre sentimentele mele fata de mama, am crezut de cuviinta ca ar fi mai potrivit sa va povestesc cum m-am schimbat eu de cand sunt mama.

In urma cu un an la fiecare zi de nastere aveam un sentiment de…”s-a mai dus un an…am mai imbatranit cu un an… ce crema sau ce masca sa mai aplic sa nu se vada si pe fata mea trecerea anilor”.
Anul acesta este primul in care nu stiu exact ce varsta am…trebui sa calculez cand ma intreaba cineva , faptul ca sunt mama a facut sa se opreasca timpul in loc, si de fiecare data cand mai trece un an se pare ca sentimentul este cu totul altul…acum am un sentiment de… „a mai crescut cu un an...oare ce nazdravanii o sa faca anul asta?… ” .
Aici apare farmecul unei mame, este mereu pozitiva  iar cand vine vorba de varsta … poate avea ce varsta crede ca i se potriveste… :)
Si asta nu este singura schimbare, dar este cea despre care am vrut sa va povestesc si voua azi.

La multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu