luni, 11 mai 2015

Jocuri descoperite intamplator

Ca sa vezi cum o simpla intamplare din viata de zi cu zi iti poate aduce cateva momente de veselie si buna dispozitie fara sa depui niciun efort special, in plus copilul tau are si parte de senzatii tactile noi.

La noi o simpla comanda de carti de la un magazin online renumit a adus cu sine pe langa nerabdarea pe care o simti mereu atunci cand astepti sa deschizi o cutie in care te astepti sa gasesti lucruri noi,  si surpriza neasteptata si anume, o simpla folie de plastic cu bule de aer care a fost materia prima a distractiei noastre.
Cred ca nu sunt singurul adult care atunci cand vede o folie de plastic cu bule de aer speciala pentru ambalat obiecte fragile sare in sus de bucurie si incepe sa le sparga, este ca o activitate relaxanta care te poate transpune pentru cateva momente intr-o lume fara nicio grija decat sa spargi acele bule. Asa ca am rezistat cu greu sa nu le sparg pe toate, de fapt nororcul meu a fost ca am avut suficienta folie cat sa ma distrez si eu putin .

Ideea a venit imediat si uite asa micuta mea neastamparata a calcat pe folie si dupa aceea a incercat si ea sa sparga bulele de aer cu degetelele ei mici si grasune.
Deci daca aveti asa ceva in preajma, nu ezitati sa ii lasati si pe cei mici sa experimenteze senzatia, este distractiv pentru toti si este un bun joc senzorial pentru cei mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu